İZONAY İmza için İşleriniz Beklemesin
İş Süreçleriniz Hızlansın

Dokümanlarınızı e-imza ve mobil ile web veya mobil uygulamarınız üzerinden ofis bağımlılığı olmadan anlık olarak yönetebilir ve iş verimlilğinizi arttırabilirsiniz.

İZONAY NEDİR?

Resmi yazışmalar, sözleşme, yönetim kurulu kararları ve banka talimatları gibi imza gerektiren dokümanların, belirlenmiş onay mekanizmaları içerisinde, elektronik imza veya mobil imza ile imzalanarak;

  1. Ticari sistemlere aktarımını
  2. e-Posta veya KEP ile gönderimini,
  3. sFTP veya FTP gibi alanlara aktarımını, 
  4. Cihazınıza indirmenizi,

sağlayan bir uygulamadır.

İzOnay'da imzalanmış tüm belgeleriniz 5070 sayılı İmza Kanunu gereğince hukuki geçerlilik kazanır.


İzOnay ile yetkilendirdiğiniz her kullanıcı iş akışı oluşturabilir, ayrıca onaylanan, bekleyen, tamamlanan, reddedilen ve başlatılan işler ayrı sekmeler altında takip edilebilir.

İzOnay Nasıl Çalışır?

Yükle: Dilediğiniz dosya türlerinde dokümanlarınızı yükleyin önceden belirlenen iş sürecinizi seçin ve dokümanları imzaya çıkarın.
Dolaşıma çıkar: Dokümanlarınız belirlediğiniz imzacılar ve onaycılara sıra ile gönderilir, süreci başlatan kullanıcılar doküman nerede hangi aşamada imzada bekliyor gibi durumları portal üzerinden takip edebilir ve imza yetkililerine hatırlatma yapabilirler. Dolaşıma çıkan dokümanlarınız doküman tipine göre imzalanır ve zaman damgalı imza ile dijital ortamda saklanır. İzOnay kağıt, zaman, süreç ve kargo maliyetlerinizi bu şekilde minimuma indirmenize yardımcı olur.
İmzalat/Onaylat: Dokümanlar imza yetkililerin iş listelerine eklenir ve eş zamanlı mail ile bildirim iletilir. İmza yetkilileri elektronik İmza veya mobil İmza ile dokümanları imzalayabilir ve sürecin devamlılığını sağlayabilir. Üstelik kurumdaki imza yetkilileriniz İzOnay'daki işlerini Ofis bağımlılığı olmadan mobil uygulamalarımız üzerinden mobil İmza ile cep telefonlarından yürütebilir.
Dokümanı gönder: İmzalanan dokümanları süreç içerisinde belirlediğiniz hedef sisteme gönderin. Hedef sisteminiz kurum lokaliniz, FTP, sftp, kep veya Mail adresi olabilir. Kamu Kurum ve kuruluşlarına göndereceğiniz resmî evrakları kayıtlı elektronik posta ile mevzuata uygun şekilde İzOnay üzerinde gönderebilirsiniz.
Arşiv: İzOnay da kurumunuz için verilen arşiv alanında dokümanlarınızı saklayın, gelişmiş raporlama ekranları ile istediğiniz parametreler üzerinden dokümanlarınıza erişin.


Özellikleri

  1. Web Tabanlı
  2. Java Appletisiz kullanım
  3. Mobil Kullanım
  4. Format Bağımsız
  5. Bulut Teknolojisi
  6. Kolay Entegrasyon



Bilgi Formu