KEP İK

Kurum personeline verilen KEP hesapları üzerinden ücret bordrosu, ihtarname, ihbarname görev bilgilendirme, izin bilgilendirmesi, iş sözleşmesi gibi dokümanların yasal geçerliliği olan,hukuki delil niteliği taşıyan bir ortamda gönderildiği bir uygulama çözümüdür.

KEP İK

KEP İK uygulaması Kurum/Kuruluş tarafından çalışanlarına bildirimlerini yasal geçerliliği olan bir yöntem ile yapmasını sağlayan bir uygulama çözümüdür. Personele yapılan bildirimlerin KEP sistemi üzerinden tekli ya da toplu şekilde gönderimine olanak veren bir uygulamadır.

İşverenler her ay ödedikleri ücretler için (Ücret bordrosu) tutmaya mecburdurlar. (VERGİ USUL KANUNU 238)

İşveren işyerinde veya bankaya yaptığı ödemelerde işçiye ücret hesabını gösterir imzalı veya işyerinin özel işaretini taşıyan bir pusula vermek zorundadır. (İŞ KANUNU 37)

KEP İK Çözümlerinde Personel ile yapılabilecek olan yazışmalar:

KEP İK Kullanım Faydaları

Fiziksel zorluklar aşılır.

Bordroların gerçek kişisine ulaşmalarını sağlar.

Şirket tarafından veya çalışan tarafından yapılacak olan bildirimler için elden belge teslimi ve ıslak imza ihtiyacı ortadan kalkar. Böylelikle merkez ve merkez dışı çalışanlar ile olan yazışmalar kolaylıkla yönetilir.

Zaman kısıtlı bildirimlerde zaman kaybı yaşanmaz.

Posta, kargo, kurye gibi maliyetler, evrak takibi için işgücü maliyeti ve evrak kaybolma riski ortadan kalkar.

Belge deformasyon riski ortadan kalkar.



Bilgi Formu

KEP HAKKINDA

SIKÇA SORULAN
SORULAR

KEP, e-imza, yazılım, robotik otomasyon süreçleri, toner tasarruf çözümleri ve zaman damgası hakkında aklınıza takılabilecek, en çok merak edilen soruları Sıkça Sorulan Sorular bölümünde cevaplandırdık.

İncele