KEP
KULLANIM ALANLARI

KEP sistemiyle resmi, özel ve ticari her türlü belge veya yazı, kurum kuruluş ve şahıslar arasında elektronik olarak gönderilip alınabilecek, başka bir deyişle yasal geçerli olarak elektronik yazışma ve bildirim yapılabilecektir.

SIKÇA KULLANILDIĞI ALANLAR NELERDİR?

Kurumlar Arası Kep ile Gerçekleşebilecek Bazı İşlemler
Teklif İhale Şartnamesi
Sözleşme Sipariş Formu
Tedarikçi Değerlendirme İhtar / İhbar
Sözleşme Fesih Bildirimi Performans Değerlendirme
Fatura Ödeme Talimatları
Kurum İle Müşteri Arasında Kep ile Gerçekleşebilecek Bazı İşlemler
İhtar / İhbar Talimat
Başvuru Teklif
Estre Fatura
Sözleşme / Sözleşme Yenileme Tarife / Servis Değişikliği
Geciken Ödeme Bildirimleri Borç Bildirimi
Kurum İle Çalışanlar Arasında Kep ile Gerçekleşebilecek İşlemler
Şirket İçi Duyurular Bordro
İhtar Sözleşme
Yıllık İzin Kullanımı Mazeret İzin Kullanımı
İstifa Mektubu Atama / Görevlendirme
Performans Değerlendirme Maaş Artışı / Prim Ödemesi

KEP BAŞVURU

EVRAKLARI
NELERDİR?

Kurumsal ve bireysel KEP Başvurusu için gerekli olan evrakları buradan inceleyebilirsiniz.

İncele

KEP HAKKINDA

SIKÇA SORULAN
SORULAR

KEP, e-imza, yazılım, robotik otomasyon süreçleri, toner tasarruf çözümleri ve zaman damgası hakkında aklınıza takılabilecek, en çok merak edilen soruları Sıkça Sorulan Sorular bölümünde cevaplandırdık.

İncele