KEP sistemiyle resmi, özel ve ticari her türlü belge veya yazı, kurum kuruluş ve şahıslar arasında elektronik olarak gönderilip alınabilecek, başka bir deyişle yasal geçerli olarak elektronik yazışma ve bildirim yapılabilecektir.
Kurumlar Arası Kep ile Gerçekleşebilecek Bazı İşlemler | |
---|---|
Teklif | İhale Şartnamesi |
Sözleşme | Sipariş Formu |
Tedarikçi Değerlendirme | İhtar / İhbar |
Sözleşme Fesih Bildirimi | Performans Değerlendirme |
Fatura | Ödeme Talimatları |
Kurum İle Müşteri Arasında Kep ile Gerçekleşebilecek Bazı İşlemler | |
---|---|
İhtar / İhbar | Talimat |
Başvuru | Teklif |
Estre | Fatura |
Sözleşme / Sözleşme Yenileme | Tarife / Servis Değişikliği |
Geciken Ödeme Bildirimleri | Borç Bildirimi |
Kurum İle Çalışanlar Arasında Kep ile Gerçekleşebilecek İşlemler | |
---|---|
Şirket İçi Duyurular | Bordro |
İhtar | Sözleşme |
Yıllık İzin Kullanımı | Mazeret İzin Kullanımı |
İstifa Mektubu | Atama / Görevlendirme |
Performans Değerlendirme | Maaş Artışı / Prim Ödemesi |
Kurumsal ve bireysel KEP Başvurusu için gerekli olan evrakları buradan inceleyebilirsiniz.
İnceleKEP, e-imza, yazılım, robotik otomasyon süreçleri, toner tasarruf çözümleri ve zaman damgası hakkında aklınıza takılabilecek, en çok merak edilen soruları Sıkça Sorulan Sorular bölümünde cevaplandırdık.
İncele